Friday, September 24, 2010

hidangan yang meloyakan tekak aku..sedap ke???

kalau kita kat Malaysia suka sangat telur bungkus, lain laplak ceritanya kat negara jiran tetangga kita. Agak2 korang apa benda dalam gambar 2?? Itulah BALUT. Telur ayam atau itik yang hampir menetas direbus dan dimakan. fuhhhhhhhhhh....best tuh.. Orang2 kat Filipina, Kemboja dan Vietnam memang suka mkn benda ni. 


Yang ni nampak sedap kan???Dapat burger camni satu kenyang 3 hari..haha
Tapi burger ni bukan burger daging atau ayam. Habis 2? BURGER OTAK LEMBU la!!!

 Ni plak kat Thailand. Jual segala juadah serangga bergoreng.Bukan main banyak lagi pilihan. Hahahaha..
Macam jual goreng pisang plak..

 Ini dia hidangan yang dikatakan dapat menambah kekuatan tenaga batin kaum lelaki. 
TIKUS PANGGANG 2!!!
tunggu apa lg? cuba la...

 SANNAKJI adalah menu sushi kat Korea yg istimewa..SANNAKJI ni sbnarnya adalah baby sotong kurita yg masih hidup,pas2 diorang akan hiris2 sesungut baby 2,n then diperap ngan minyak bijan...smasa menu 2 dihidangkan,ssungut 2 masih bergerak2,dan jika x dikunya h betul2,sesungut 2 bley melekat dkat mulut or tkak korang..haha..sgt x sesuai utk org lemah jntung.

3 comments:

  1. Eeee... tengok pun geli, nak mkn lagi lah... loyee...

    ReplyDelete
  2. 2 la pasal..
    diorang igt semua ni cm popcorn ke..

    ReplyDelete
  3. post paling berjaya setakat ni..yaeh..

    ReplyDelete